خدمات اجرا و نگهداری فضای سبز باغ و ویلا

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل

خدمات اجرا و نگهداری فضای سبز باغ و ویلا:

خدمات باغبانی ایران در زمینه اجرا و نگهداری فضای سبز باغ و ویلا ،نگهداری فضای سبز باغات و ویلاها سالها به صورت تخصصی فعالیت داشته و در این زمینه دارای پرسنل و کارشناسان زبده و حرفه ای میباشد.

این مجموعه با دارا بودن ادوات تخصصی و نیز دارا بودن نهاده ها در تمام زمینه های احداث و اجرای فضای سبز و محوطه سازی ویلاها قادر به اجرای کامل پروژه های فضای سبز بدون نیاز به برون سپاری میباشد.

خدماتی که در زمینه اجرا و نگهداری فضای سبز ارائه میدهیم:

  • اجرای محوطه سازی شامل:ساخت آلاچیق،آبنما،سنگفرش،باربیکیو و…
  • اجرای فضای سبز به صورت تخصصی و با تجهیزات روز
  • طراحی فضای سبز
  • ارائه راهکارها و پیشنهادات جهت تغییر فضای محوطه و فضای سبز به صورت اصولی
  • اعزام کارشناس به محل جهت بازدید و بررسی مشکلات احتمالی و نیز نگهداری فضای سبز

 

اجرا و نگهداری فضای سبز باغ و ویلا
اجرا و نگهداری فضای سبز باغ و ویلا

 

در اجرا و طراحی فضای سبز همواره باید به نکات زیر توجه کرد:

 

بررسی زمین:

بررسی زمین از جوانب مختلف، توجه به شرایط آب و هوایی، عناصر موجود در زمین، اول از همه چیز باید زمین را از جوانب مختلف مانند ابعاد و شکل بررسی نمایید. به دست آوردن نقشه کلی زمین و اطلاعات دقیق از پستی و ناهمواری های زمین یک دید کلی به شما خواهد داد و به واسطه همین دید خواهید توانست ایده های خود را پیاده کنید. موضوع دیگری که در بررسی زمین باید مورد توجه قرار داد اقلیم منطقه است. چراکه با توجه به اقلیم میتوان گونه های مناسب همان اقلیم را در طراحی به کاربرد

نقشه و طرح اولیه:

 طراح با استفاده از نقشه دقیق زمین اقدام به طراحی یک طرح اولیه از فضای سبز مورد نظر میکند. در این طرح و نقشه باید اصول مهم طراحی فضای سبز از جمله مسیرهای دسترسی و میزان پراکندگی گل ها و گیاهان و نوع فضای سبز مورد استفاده پیاده سازی گردد. طراح در طرح اولیه خود باید تا حد مقدور نوع گل و گیاهان مورد استفاده را نیز مشخص کند تا بعدها در اثر چینش نادرست آن ها نقصی در پروژه ایجاد نگردد.

هزینه و زمان:

برآورد هزینه و زمان در طراحی فضای سبز ویلا باید به طور دقیق و بر اساس طرح اولیه ارائه شده توسط طراح صورت گیرد. در برآورد هزینه تمام مصالح و گیاهان مورد استفاده باید لحاظ شوند. ناگفته نماند که بودجه گذاری کاربر تأثیر زیادی در طرح نهایی فضای سبز ویلا خواهد داشت. 

آغاز فرایند اجرا و ساخت:

بعد از همه این اقدامات و توافق در مورد طرح نهایی فضای سبز بر اساس فاکتورهایی که در بالا به هر یک از آن ها اشاره شد، فرآیند ساخت فضای سبز آغاز می شود.

اجرا و طراحی فضای سبز
اجرا و طراحی فضای سبز

اجرا و طراحی فضای سبز
اجرا و طراحی فضای سبز

ارتباط با ما

چنانچه هرگونه سوال و یا مشاوره ای در زمینه اجرا و نگهداری فضای سبز منزل و یا ویلای شخصیتان دارید مبتوانید از طریق راههای ارتباطی موجود با کار شناسان ما در تماس باشید

enemad-logo