مشاوره و اجرای گلخانه

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل

طراحی و ساخت گلخانه:

عوامل مهم طراحی و ساخت گلخانه چیست؟

مجموعه طراحی و ساخت گلخانه باید در نظر گرفت تا بتوان از آن بهره برداری کرد مهم است. ساخت گلخانه یک پروسه  هزینه بر است. بسته به نوع گلخانه که باید بسازید، هزینه ها و نوع مدل سازه می تواند متفاوت باشد. برنامه ریزی دقیق، انتخاب مکان مناسب برای ساخت و احداث گلخانه، طرح و نقشه ساخت سازه، انتخاب نوع گلخانه و بررسی های محیطی، نمونه ای از مهم ترین  عوامل مقدماتی است که باید به ان توجه ویژه کرد. شرکت های سازنده گلخانه به تمام این موارد آشنا هستند. اگر طراحی و ساخت گلخانه را توسط شرکت های معتبر بسپارید قطعاً بهترین نتیجه را خواهید گرفت. این موضوع نیز اهمیت دارد که هدف شما از ساخت گلخانه، پرورش کدام یک از محصولات گلخانه ای باشد.

  • طراحی و ساخت گلخانه
    ساخت گلخانه

    عوامل موثر در ساخت  گلخانه:

  • فاصله تا بازار هدف و انتخاب مکان مناسب
  • نوع محصول تولیدی و بازار هدف
  • بررسی عوامل محیطی و اب و هوایی
  • بررسی هزینه های تولید نسبت به نوع محصول
  • انتخاب نوع سازه مناسب با محل
 
طراحی و ساخت گلخانه
طراحی و ساخت گلخانه

اصول طراحی گلخانه:

اصول طراحی گلخانه به دستور العمل ها، قوانین گفته می شود که در این صنعت تعریف شده اند. ساخت گلخانه بر اساس همین استانداردها بنا نهاده می شود. در ابتدا لازم است که بودجه یا سرمایه لازم را برای ساخت گلخانه تعیین کنید. این هزینه ها به نوع کشت محصولات گلخانه ای، نوع محصولات، ظرفیت گلخانه، تعداد نیروی کار، موقعیت زمین گلخانه و سود جانبی یا سود خالص گلخانه، بستگی دارد. هدف از ساخت گلخانه، یکی از مهم ترین اصول ساخت گلخانه است. بررسی مسیر دسترسی به گلخانه، تأسیسات در گلخانه، فضای قابل کشت و خرید تجهیزات کنترل کننده محیط گلخانه، همه در اصول ساخت گلخانه مطرح می شوند.

ارتباط با مشاوران ما

ارتباط با ما

ارتباط با مشاوران ما

درصورت نیاز به هرگونه مشاوره در زمینه ساخت گلخانه و تهیه ادوات و مصالح مورد نیاز ،ارائه خدمات سیستم های تهویه و برودت گلخانه ای میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

enemad-logo