مشاوره تغذیه و برنامه کودی باغات

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل

مشاوره تغذیه و برنامه کودی باغات:

تغذیه گیاهان:

گیاهان برای رشد و نمو و تکمیل فرایندهای چرخه زندگی نیاز به مواد مغذی دارند.ماده غذایی در واقع همان عناصری هست که باید به میزان کافی در اختیار گیاهان قرار بگیرد.کارشناسان ما مشاوره تغذیه و برنامه کودی باغات را بصورت دقیق به شما ارائه میدهند.

بیش بود و یا کمبود یک عنصر در خاک میتواند حتی در جذب سایر عناصر تاثیرگذار باشد و جذب آنها را با محدودیت و مشکل مواجه کند.مصرف برخی از عناصر حتی میتواند مقاومت گیاهان را به آفات و بیماری ها افزایش دهد. تشخیص اینکه چه موقع و در چه فصلی چه نوع عنصر کودی مصرف گردد بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد.

کود چیست:

کود در واقع همان عناصر و مواد غذایی میباشد که به اشکال مختلف مورد استفاده گیاهان قرار میگیرد ممکن است منبع این ماده آلی باشد و یا به صورت سنتتیک و مصنوعی ساخته شود.

کوددهی و تغذیه
کوددهی و تغذیه

خدماتی که ما در این زمینه ارائه میدهیم:

  • شناسایی و بررسی کمبود و یا بیش بود عناصر مورد نیاز گیاه
  • ارائه راهکار برای جلوگیری از کمبود عناصر در گیاهان
  • ارائه برنامه های غذایی با توجه شرایط حاکم بر درختان و گیاهان
  • نمونه برداری و انالیز عناصر موجود در خاک و بافت گیاهان برای توصیه های دقیق کودی
  • ارائه انواع مواد کودی و مغذی و بهبود دهنده های رشد گیاهان به باغداران و کشاورزان عزیز

 

انتخاب نوع کود به چه عواملی بستگی دارد:

کودها دارای فرم ها و اشکال مختلف مصرفی میباشند که انتخاب نوع کود مصرفی باید با توصیه کارشناسان این حوزه باشد که در آن شرایط مختلف از قبیل نوع بافت خاک ،اسیدیته خاک،میزان قلیایی بودن و یا سدیمی بودن خاک و….. توجه میکنند که بعد از تشخیص درست در نوع عنصر کمبودی مهمترین عامل شناسایی نوع کود مصرفی با توجه به شرایط تشخیص داده شده میباشد

تغذیه و کوددهی گیاهی
تغذیه و کوددهی گیاهی

مشاوره تغذیه و برنامه غذایی باغات

برای اخذ مشاوره و کارشناسی جهت تغذیه باغات و فضای سبز محل خودتان و نیز بررسی علائم کمبود و ارائه راهکار برای ان میتوانید از طریق هریک از راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

enemad-logo